30.04.2014

Dreams and Wishes - Flying Unicorn May Kit Of The Month / part 1

Hello this is my first project using amazing kit form Flying Unicorn!!! I just loved working with this kit, it fits perfectly for all kind of projects, but looks totally amazing with vintage look projects and albums.
Today I would like to share with you my first page created with with this kit. I love this photo of my mom, I didn't have to add much mediums to this page, because flowers, the title and few embellishments plus the paper made it all. I  added just a little bit of modeling paste under the photo and few spots using the stencil which comes with the kit. I also added big glass beads from 13 arts and some glitter paint. I splattered with some mist which came with the kit and used black Pearlen Pen.

Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej pracy z cudownego zestawu Flying Unicorn. Wspaniale pracowało mi się z tym zestawem, jego kolorystyka pasuje w zasadzie do wszelkiego rodzaju prac, ale najbardziej niesamowicie wg mnie wygląda w stylu vintage, połączona ze starymi fotografiami.Ni emusiałam tutaj dodawać wielu mediów, ponieważ piękne kwiaty, dodatki, napis i sam papier w zasadzie dają już świetny efekt. Dodałam jedynie pastę modelującą, trochę brokatowej farby oraz duże szklane kulki z 13 arts. Chlapnęłam również w kilku miejscach mgiełką z zestawu i dodałam kilka kropek czarnym Pearlen Penem..

Dreams and Wishes


Some details:



Więcej informacji o kicie znajdziecie TUTAJ
More information about the KOM you can find HERE:





Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze :*
Thanks for the visit and your lovely comments:*

Hugs,

4 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...